شیخان در گردهمایی مردم تره طول گیلان تالش:
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۱:۱۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
 نماینده ای که در مجلس بیشترین غیبت را دارد، نمی تواند مشکل مردم را حل کند

گیل خبر/ نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با بیان اینکه نماینده ای که در مجلس بیشترین غیبت را دارد، نمی تواند مشکل مردم را حل کند، گفت: نماینده ای که تخصص ندارد ،نمی تواند مشکلات را حل کند.

دکتر محمد شیخان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن در گردهمایی اهالی روستای تره طول گیلان شهرستان تالش اظهار داشت: اینجانب خرسندم از حضور در جمع شما مردم تره طول گیلان. چقدر زیباست اسم این روستا.

وی با بیان اینکه این منطقه یکی از مناطق زیبا و سرشار از فرصت های شغلی است، افزود: این منطقه چند مشکل دارد که برای حل آن همه باید دست در دست هم بدهیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن افزود: متاسفانه عده ای از اعتماد شما مردم برای خود و اطرافیانشان سو استفاده کرده اند.

شیخان تاکید کرد: نماینده ای که در مجلس بیشترین غیبت را دارد و دانش لازم را ندارد، نمی تواند مشکل شما را حل کند.

وی با بیان اینکه تالش جنگل، کوه و ییلاق دارد، گفت: جنگل، کوه و ییلاق شناسنامه تالش است و هیچ کس حق ندارد مالکیت زمین ها را از مردم دور کند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با تاکید بر اینکه نماینده فعلی تالش اراده ای برای حل مشکلات منطقه نداشته، گفت: حل نشدن مشکلات منطقه از جمله مشکل مالکیت زمین نشان از نداشتن اراده و تخصص نماینده ما بوده است.

شیخان به مشکل آب این روستا اشاره کرد و گفت: آیا زدن یک چاه عمیق برای حل مشکل آب این روستا و منطقه کار سختی است؟.

وی افزود: این وطیفه نماینده مجلس است که برای حل مشکلات منطقه اعتبارات لازم را اخذ می کرد. اما چون دانش و توانایی نداشت کاری انجام نداد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با اشاره به مشکلات راههای مناطق تالش گفت: متاسفانه اعتبارات لازم در این زمینه هم اخذ نشد.

شیخان خطاب به اهالی این روستا تاکید کرد : برای تعییر وضع موجود با تمام اراده به صحنه بیایید و تا روز انتخابات در صحنه باشید.

وی با بیان اینکه فصل تغییر است، افزود: اگر تغییر اتفاق بیفتد عمران و آبادانی به منطقه می آید.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن به مشکلات گاز و برق در منطقه هم اشاره کرد و گفت: گاز و برق رسانی به منطقه  هم به نفع مردم و هم به نفع دولت است.